stockfoto
stockfoto

Elektrische fiets veroorzaakt brand in woning Polderlaan

Algemeen 207 keer gelezen

Rotterdam - Afgelopen nacht (27 december) om 3.30 uur is er brand ontstaan in een woning op de vierde verdieping aan de Polderlaan. Een elektrische fiets, die aan het opladen was, vloog spontaan in brand.

De bewoners hebben de fiets op galerij gegooid. Waarna de brandweer de fiets heeft geblust met een schuimblusser. De bewoners zijn gered met ladderwagen via het balkon. Meerdere volwassenen en een kind zijn met een ambulance zijn gecontroleerd na het inademen van rook. Acht bewoners moesten hun woning verlaten.

Uit de krant