
Vanaf morgen extra reistijd en overstappen wegens werkzaamheden bij metrostation Dijkzigt
Algemeen 2.807 keer gelezenRotterdam - Opgelet! Vanaf morgen (zaterdag 14 februari) tot en met donderdag 26 februari zijn er werkzaamheden bij metrostation Dijkzigt. Reizigers moeten rekening houden met extra reistijd en/of overstappen.
Tijdens de werkzaamheden rijdt metrolijn A overdag alleen tussen Binnenhof en Blaak. ‘s Avonds rijdt de lijn volgens de normale dienstregeling. Als lijn A niet rijdt, kun je reizen met metrolijn B of C. Bij station Dijkzigt vertrekken metro’s tijdelijk vanaf hetzelfde perron in beide richtingen.
Reis je richting Binnenhof vanaf Schiedam Centrum tot en met Beurs? Reis dan met metrolijn B of C naar Oostplein en stap daar over op hetzelfde perron op metrolijn A richting Binnenhof.
Bij station Blaak vertrekt metrolijn A richting Binnenhof vanaf het andere perron (spoor 3).
![]()















