
Kledingbank Rotterdam vecht tegen ratten door bende van de buurvrouw
Algemeen 2.957 keer gelezenRotterdam - Het is een puinhoop voor de deur van de Kledingbank, sinds een verhuizende buurvrouw haar halve huisraad op straat kieperde. Ondanks dagelijkse klachten van de Kledingbank richting de gemeente, ligt het afval er twee weken later nog - en dat had niet alleen met de sneeuw te maken.
Vandaag plaatsten ze het hele verhaal op hun Facebookpagina:
‘Morgen is het 14 dagen geleden dat een buurvrouw van de Kledingbank ging verhuizen naar Hoek van Holland. Zij heeft het afval voor het groot vuil voor de deur van de Kledingbank gegooid. Iedere dag hebben wij een klacht ingediend. Na een week kregen we een melding van de gemeente dat het grofvuil was weggehaald. Dit was een grove leugen. Het gevolg was dat onze melding was verdwenen. Afgelopen week iedere dag foto’s opgestuurd en geklaagd. Er wordt steeds meer vuil door bewoners op en bijgegooid, met als resultaat dat ratten vrij spel hebben en we de deur dicht moeten houden voor het ongedierte. Mensen met rollator’s kunnen moeilijk naar binnen. Het is werkelijk schandalig dat er na 14 dagen nog geen actie is ondernomen ondanks onze dagelijkse berichten naar de gemeente.’















