
Er worden vandaag geen containers meer geleegd: ‘Veiligheid gaat voor’
Algemeen 881 keer gelezenRotterdam - De gemeente Rotterdam stopt voor vandaag met het legen van vuilcontainers vanwege storm Ciarán. ‘De veiligheid voor de Rotterdammers en onze collega’s gaat voor.’
Stadsbeheer gaat morgenochtend weer verder met het legen van containers. Voor vandaag gaan de mensen naar binnen. Rijkswaterstaat heeft vanwege de storm code oranje uitgeroepen en vraag mensen zoveel mogelijk binnen te blijven.
Milieuparken blijven vanmiddag wél open. Behalve die in Hoek van Holland, die sluit vandaag om 13.00 uur.















