
Gemeente krijgt hulp na brand bij AVR: alle afvalcontainers kunnen toch gewoon geleegd worden
Algemeen 1.114 keer gelezenRotterdam - Stadsbeheer kan toch gewoon weer alle afvalcontainers volgens planning legen. Afgelopen dagen leek het erop dat dat door de brand bij de AVR niet meer zou lukken, maar de gemeente heeft hulp gekregen.
Na de dagenlange brand bij de AVR was er geen plek meer waar ons afval naartoe gebracht zou worden. Stadsbeheer had al aangegeven dat alleen de volste ondergrondse afvalcontainers nog geleegd zouden kunnen worden. Dat zorgde natuurlijk voor bezorgdheid in de stad, zeker met de bergen afval van februari tijdens de staking in het achterhoofd.
Maar die zorgen zijn nu dus voorbij. De gemeente krijgt hulp van afvalpartners N+P Group B.V., Renewi Nederland en Bnext. Vanaf vandaag legen de mensen van Stadsbeheer ook de ondergrondse restafvalcontainers weer volgens planning.















