Foto: Persbureau PeterNick
Foto: Persbureau PeterNick

Vrouw wordt geschept op zebrapad Blaak, auto rijdt door

Politie 365 keer gelezen

Rotterdam - Op het zebrapad bij station Blaak is mandagavond (22 juni) een vrouw ernstig gewond geraakt na een aanrijding met een auto. Na het ongeval is de bestuurder van de zwarte Volkswagen Polo doorgereden in de richting van de Westblaak.

Meerdere omstanders melden dat het verkeerslicht voor voetgangers op het bewuste moment groen was. De vrouw bleef na de klap ernstig gewond op het wegdek liggen. Ze is ter plekke gestabiliseerd, vacuüm verpakt en met spoed overgebracht naar het ziekenhuis.

De politie is op zoek naar de bestuurder en getuigen. Zo zou een motorrijder nog achter de Polo zijn aangereden.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Laatste nieuws

Op de route Rotterdam - Den Haag hebben de 2400 deelnemers bijna 500.000 euro opgehaald. Foto: PR.
10.000 wandelaars halen 2,1 miljoen euro op tijdens Nacht van de Vluchteling Algemeen 30 minuten geleden
Rotterdam afgelopen vrijdag na een lange hete dag. Foto: Cecylia Smith
Code oranje vanwege hitte: wat betekent dat? Algemeen 1 uur geleden
De motor botste tegen een geparkeerde taxi aan. Foto: FlashphotoNL.
Motorscooter total loss na ongeval in Rotterdam, bestuurder spoorloos Algemeen 1 uur geleden 1
Het ongeluk gebeurde op de Westblaak. Foto: 112 Planet Zone Media.
Voetganger gewond bij aanrijding, bestuurder aangehouden Algemeen 1 uur geleden
Foto: Persbureau PeterNick
Vrouw wordt geschept op zebrapad Blaak, auto rijdt door Politie 1 uur geleden 4
Foto: Bart Bos
Op de fiets over de autorijbaan van de Erasmusburg (tot volgende week kan het nog) Algemeen 18 uur geleden

Uit de krant