
Vrouw wordt geschept op zebrapad Blaak, auto rijdt door
Politie 365 keer gelezenRotterdam - Op het zebrapad bij station Blaak is mandagavond (22 juni) een vrouw ernstig gewond geraakt na een aanrijding met een auto. Na het ongeval is de bestuurder van de zwarte Volkswagen Polo doorgereden in de richting van de Westblaak.
Meerdere omstanders melden dat het verkeerslicht voor voetgangers op het bewuste moment groen was. De vrouw bleef na de klap ernstig gewond op het wegdek liggen. Ze is ter plekke gestabiliseerd, vacuüm verpakt en met spoed overgebracht naar het ziekenhuis.
De politie is op zoek naar de bestuurder en getuigen. Zo zou een motorrijder nog achter de Polo zijn aangereden.















