Afbeelding

Ingezonden: Feestelijke opening nieuwe viswinkel winkelcentrum Binnenhof

Algemeen 619 keer gelezen

Rotterdam - Vishandel Bram van Diermen gaat uitbreiden. ‘Na 35 aanwezigheid op de Hesseplaats kregen we de mogelijkheid om een tweede filiaal te openen in het w.c. Binnenhof in Ommoord.’

‘Om onze klanten in dit gedeelte van de wijk nog beter te kunnen bedienen hebben we deze mogelijk met beide handen aangegrepen om er een moderne viswinkel te starten voorzien van de allernieuwste apparatuur op het gebied van energiebesparing en kwaliteitsbehoud van onze producten. We streven ernaar dezelfde vertrouwde kwaliteit te leveren als in ons filiaal op de Hesseplaats. Ook zullen een aantal vertrouwde werknemers aanwezig zijn in ons nieuwe filiaal.
Viswinkel Binnenhof wordt geleid door Teus Gerrits die donderdag ook al aanwezig is op de Hesseplaats en veel ervaring heeft opgedaan in onze viswinkel in Veenendaal. Vanaf woensdag 18 oktober zijn wij geopend met spectaculaire aanbiedingen. Via deze krant en via de website www.viswinkelhesseplaats.nl houden wij u op de hoogte en bent u van harte uitgenodigd in onze nieuwe viswinkel in de Binnenhof 78c.’’

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Laatste nieuws

Jongeren bij de zwemplek in de Rijnhaven op het terras van Putaine.
Onrust door grote groepen jongeren bij de zwemplek aan de Rijnhaven Algemeen 8 uur geleden 166
In de afgelopen drie jaar is het kunstwerk beeldbepalend voor de omgeving geworden. Foto: Maas
Kleurrijke stickers op Maaspodium moeten weg, ze veroorzaken barsten in de ramen Algemeen 10 uur geleden 1
Foto: Persbureau PeterNick
Vrouw op scooter ernstig gewond na aanrijding met auto op de Bosdreef Politie 10 uur geleden
Ronald Snijders. Foto pr
Legendarische fluitist Ronald Snijders geeft concert op vlonder in de Maas Algemeen 10 uur geleden 1
Foto: Spa-Media
Grote brand in rieten dak van vrijstaande woning bij Nesselande, extreme hitte voor hulpverleners Algemeen 10 uur geleden
Kinderen in Hoogvliet tijdens het planten van jonge bomen. De foto is van eind 2023, dus ook die bomen hebben nu wat hulp nodig. Foto: Raymond Sybesma
Ook de bomen hebben het warm, de gemeente vraagt Rotterdammers te helpen met water geven Algemeen 10 uur geleden 16

Uit de krant