Foto: Maddy Koster
Foto: Maddy Koster

Er is een week met normaal zomerweer in aantocht

Algemeen 294 keer gelezen

Rotterdam - Na de uitzonderlijk warme dagen van afgelopen week, wordt het komende week wat normaler zomerweer. Met temperaturen van tussen de 22 en 25 graden, soms een buitje en een lekker windje.

De gemiddelde temperatuur voor deze tijd van het jaar is iets boven de 21 graden. Daar zaten we afgelopen week flink boven. Zo’n 15 graden zelfs, met vrijdag een uitschieter die zelfs voor een unieke code rood zorgde. Gisteravond kwam er eindelijk onweer. Met regen een flinke hagelstenen. 

Vandaag voelt het wat comfortabeler. Al is het nog behoorlijk warm en benauwd. Later op de dag gaat er een windje waaien en vanaf morgen kunnen we een week met lekker zomerweer in onze stad verwachten!

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant