
Een duik op de Kaap
Algemeen 293 keer gelezenRotterdam - Deze foto kregen we van Marjolein ten Velden. Marjolijn maakte met haar broer Jelle een zondagochtendwandeling over Katendecht. ‘Toen we langs de nijlgans liepen, nam hij een duik. Beneden bleken zijn kinderen met moeder te zitten. Die moesten beschermd worden tegen ons, de tweebenigen.’
Heb je ook mooie Rotterdamse foto’s gemaakt? je kunt ze mailen naar redactie@dehavenloodsmediacentrum.nl, ons taggen op socia media of appen naar 06 233 66 745!















