Een iconische ‘H’ kenmerkt vanaf nu de huisstijl van Jeugdtheater Hofplein. Foto: pr
Een iconische ‘H’ kenmerkt vanaf nu de huisstijl van Jeugdtheater Hofplein. Foto: pr

Jeugdtheater Hofplein met nieuw logo en bomvol jong Rotterdams talent in het nieuwe seizoen

Algemeen 750 keer gelezen

Rotterdam - Jeugdtheater Hofplein presenteert het nieuwe lesaanbod voor theaterseizoen ’24-’25 en lanceert daarmee ook direct zijn nieuwe visuele identiteit, ontworpen door het Rotterdamse bureau De Ronners. Een iconische ‘H’ kenmerkt vanaf nu de huisstijl van Hofplein, een stijl die kan verbeelden, verwonderen en verrijken. 

De afgelopen jaren is hard gewerkt aan een sterk Hofplein. De aantallen deelnemers en bezoekers groeien en worden steeds diverser, er zijn toffe samenwerkingsverbanden zowel binnenschools als daarbuiten en Hofplein zitten overal in de haarvaten in de wijken van de stad. Hét moment om de visuele identiteit samen met het Rotterdamse bureau De Ronners te vernieuwen. Om zo de boodschap van Hofplein nóg beter aan de doelgroepen over te brengen en Hofplein nog duidelijker bij de hele stad in beeld te brengen. 

Het nieuwe logo is expressief, toont spanning, straalt energie uit en is bovenal een icoon. Er wordt gewerkt met frisse, expressieve en contrasterende kleuren. De voor Hofplein zo kenmerkende jonge, theatrale en uitnodigende fotografie, blijft behouden. 

Nieuwe lesaanbod ’24-‘25

Zoals ieder jaar wordt ook dit seizoen op 1 april het lesaanbod voor het aankomende theaterseizoen gepresenteerd en kunnen kinderen en jongeren zich weer aanmelden. Direct na de lancering stroomden de eerste inschrijvingen binnen van zowel huidige als nieuwe Hofpleiners. Dit belooft een Hofplein, bomvol jong Rotterdams talent in Theaterseizoen ’24-‘25! Het complete aanbod is te vinden op de vernieuwde website: www.jeugdtheaterhofplein.nl

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant