Afbeelding

De Bijenkorf zoekt ondernemende vrouwen

Zakelijk 12 keer gelezen

Rotterdam - De Bijenkorf biedt een platform voor ondernemende vrouwen die ervan dromen hun product bij de Bijenkorf in hun regio te verkopen. Zij krijgen nu de kans als onderdeel van de landelijke campagne ‘’A She Story’. De Bijenkorf zoekt vrouwen die graag hun product bij de Bijenkorf willen verkopen. Er zijn al meer dan 200 reacties uit de steden/regio’s rondom de Bijenkorf filialen. Vrouwen kunnen zich aanmelden tot en met 25 januari.

Uit alle aanmeldingen selecteert de Bijenkorf drie kanshebbers per filiaal. Deze vrouwen ontvangen een uitnodiging om hun product te komen pitchen bij de storemanager en inkopers. Ieder filiaal kiest zijn eigen winnares en haar product zal vanaf eind februari 2017 tijdelijk worden opgenomen in het assortiment.

Het publiek krijgt de kans om te stemmen op een van de zeven regionale winnaressen. Hieruit volgt een landelijke winnares die met haar product tijdelijk een landelijk podium krijgt op deBijenkorf.nl.

De Bijenkorf brengt een ode aan alle vrouwen in haar campagne die van 16 januari t/m 8 maart (internationale vrouwendag) te zien is. Fotograaf des Vaderlands Robin de Puy portretteerde vrouwen met ieder een eigen bijzonder verhaal.

Marjolijn Meynen, Directeur Marketing en Communicatie de Bijenkorf: “De rol van de vrouw is groter dan ooit. Niet voor niks. Empathie, overzicht, compassie. Vrouwelijke kwaliteiten beïnvloeden de wereld. Uit marktonderzoek weten wij dat vrouwen naar de Bijenkorf komen om zich te laten inspireren en wij worden door hen geïnspireerd. Bij de Bijenkorf zijn alle vrouwen bijzonder, daarom deze campagne.”

Robin de Puy fotografeerde voor deze campagne zowel bekende als onbekende Nederlandse vrouwen, jong en oud, in krachtig zwart/wit en de Bijenkorf tekende hun verhalen op. Deze ode is tot aan internationale vrouwendag te zien in de etalages, outdoor media, online en als expositie in de Bijenkorf filialen.

Meer info: www.debijenkorf.nl/a-she-story.

Uit de krant