Oranjefeest op de bouw
Oranjefeest op de bouw Foto: Aditech

Hier zijn we wél goed in: het WK Lamzakken!

Algemeen 99 keer gelezen

Rotterdam - Dit is een ingezonden bericht. Wil je ook iets insturen? Dat kan via www.dehavenloods.nl!

Op 14 juni is de aftrap van het WK Lamzakken. Het technische uitzendbureau Aditech heeft dit WK in het leven geroepen om het gemis van het Nederlands Elftal op het WK voetbal te verzachten. En om alle monteurs en klanten van het uitzendbureau de gelegenheid te geven om te genieten van hun welverdiende rust. Dat is in deze drukke tijd namelijk een topsport geworden.

Op 14 juni gaat het WK voetbal in Rusland van start. Het Nederlands Elftal is er dit jaar niet bij. Juist daarom organiseert Aditech op hetzelfde moment een alternatief WK: het WK Lamzakken. Alle monteurs en klanten van het uitzendbureau ontvangen een oranje zitzak. Zij worden uitgedaagd om een luie of grappige foto met de zitzak te maken en deze op te sturen naar de speciale website van het WK Lamzakken. En er staat veel op het spel. De winnaar mag er namelijk even lekker tussenuit en ontvangt een weekend lamzakken ter waarde van €1.000,-.

Aditech wil met deze actie onder andere inspelen op de schaarste in de techniek. Volgens cijfers van het Researchcentrum voor Onderwijs en Arbeidsmarkt (ROA) van de Universiteit van Maastricht zal het tekort in de techniek blijven groeien. Dat betekent dat alle technici die nu voor bedrijven en uitzendbureaus werken het alleen maar drukker krijgen. Bowy van Dam, marketeer bij Aditech: “We merken dat de druk op technisch personeel alleen maar toeneemt. Doordat er weinig nieuwe vakmensen bijkomen, is het voor onze monteurs flink aanpoten. Bovendien komen onze klanten steeds vaker mensen te kort. In deze tijd verdienen zij het om eens te luieren. Het WK Lamzakken is door Aditech in het leven geroepen om dat te realiseren.”

Oranjefeest

Het WK Lamzakken oogst ook aandacht op de bouwplaats. Diverse bouwplaatsen in het land kleuren oranje door een bezoek van Aditech. Dit kan zelfs op aanvraag gedaan worden. Via de speciale website van het WK Lamzakken kan men zijn of haar project opgeven. Jeffrey van Oostrum, directeur van Aditech: “Aandacht geven aan onze monteurs en klanten. We hebben gezien dat dat ontzettend belangrijk is. Met deze actie willen we laten zien dat we aan hen denken en dat we hen ook plezier in en naast hun werk gunnen.” Nederland kijkt dit jaar dus niet naar het Nederlands Elftal, maar naar het Oranjefeest op de bouw.

WK Lamzakken op de bouw!
Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant