Logo dehavenloods.nl


Jubilerende Love and Marriage Beurs in Van Nelle Fabriek

Rotterdam - Al 25 jaar is Love and Marriage de meest toonaangevende trouwbeurs van Nederland met gemiddeld 25.000 bezoekers per jaar. Maar dat betekent niet dat je op je lauweren kan rusten. Integendeel vindt de beurs.
 
Met een doelgroep die bestaat uit voor voornamelijk millenials (geboren tussen 1980 - 2000) moet je mee met de tijd. Influencers, bloggers en social media kanalen als instagram zijn voor hen leading. Van de entree tot het foodtruckcafe en van de stands tot de catwalkshow alles wordt bij Love and Marriage zo neergezet dat je van het ene 'Pinterest plaatje' in de andere loopt. Eigenlijk net zoals je dat op je eigen trouwdag ook wilt.
'Gelukkig doen we dat niet alleen' zegt Sabrina Pieron creative director van Love and Marriage. ' Dit jaar is de samenwerking met Te Leuk Trouwen nog intensiever. De volledige showproductie komt uit hun koker. Clean, urban jungle en neon zijn de trends die je hier allemaal terug gaat zien' Natuurlijk met de nieuwste trouwjurken en pakken van alle bekende merken die we op de catwalk in de van Nelle Fabriek terug gaan zien. De beurs is op zaterdag 28 oktober en zondag 29 oktober in de van Nelle Fabriek van 10.00 – 17.00 uur. De toegangsprijs is € 16.- dat is incl. Nationale WeddingShow en  het Trouwplannen Magazine t.w.v. €8.95
 Meer informatie en kaarten met korting: www.trouwplannen.nl/love-and-marriage-beurs/
 
 

Reageer als eerste
Meer berichten